men men...

jag är medveten om att jag är dålig på att uppdatera min blogg. men vem fan bryr sig ?:) jag hade bara inte tid.


(vet att mitt ansiktet är GAME OVER:P )

I söndags färgade jag mitt hår igen. ni har nog sett mitt hår ilördags. jag fick ont i hjärtat och ville göra något åt det. avfärgade igen med en paket och därefter färgade jag mig med tre brun hårpaketen och reslutaten blev så här.


 
(bror kan inte ens ta en bild på mig, haha men visar er bara hårfärgen)

imåndags klippte jag mig - bara toppar! soft. :) 
men tyvärr gillar jag inte mitt hår... färgen är liksom inte fint. idag ska jag göra något åt det! ska gå och köpa två eller tre mörkchokladbrunt så vi får se hur det blir sen. 
hoppas håret blir bra så jag slipper färga mig igen.. totalt 1000 kr slösade jag för håret! 


  


Kommentarer
Postat av: Emelie

du var ju nöjd??? tydligen inte! :D

2010-06-02 @ 16:02:30
URL: http://cuoresphoto.blogg.se/
Postat av: Askungen

Ja där ser man nu håret, som har fått en fin och rättvis hårfärg, som fungerar i ditt ansikte!



Men funderat på att färga ögonbryn också du? :P

2010-06-07 @ 10:31:00
URL: http://askungan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0