home fr göteborg.



Det va en helvete bilresa! Åkte från Gbg kl kvart över ett och kommer hem kvart i elva. Hur syns? Men det hände mycket på vägen hem, därför blev det så. Jag blev nästan utbrott! Never more !!

hade haft en kul bröllopsfest igår. bruden va vackraste! min klänning va sista minuter och jag gillade det inte! men det va nöd för min andra klänning va trasig. men som tur tyckte många att min klänning va fin, det är väl huvudsaken? tyvärr var det inte min typ. ska lämna tillbaka klänningen, hoho !

ska ladda upp bilder senare från grådagen.

imorgon: träna hemma själv, duscha, fonder, apotek, låna engelska bok, lämna twilight bok 2, kolla efter en idrottsgalansklänning, träffa vänner, fika, bio AVATAR... 

Nu måste jag sussa !




tror bror tog den bilden. love!


Kommentarer
Postat av: ali attar

puss på dig

2010-01-11 @ 09:00:27
Postat av: tvillingsys

sånt kan hända på trafiken. vad det än som händer.

nyfiken på hur din sistaminut klänning såg ut.



<3

2010-01-11 @ 11:15:54
Postat av: ebruw

gumman! jag vill pi se bröllopsbilder på dig och er hihi!

2010-01-11 @ 16:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0