yesterday is history and tomorrow is mystic.


inte tid med att blogga.
sugen ny header. få fixa det senare.
lämnat tillbaka skinnjackan. jag föll inte för den. vill ha en annan.
söker en ny vinterjacka! jag frös som fan. jag kunde ha dött. help. vinter + jiin = noll passar.
tunisen den 23 okt till 30 - helt underbar!
jag dansar alone. 
smallville tillbaka - just love it!

inge och att säga för den här vecka har jag jobbat och slutat sent, så det händer inge speciellt. men imorgon händer det något mystiska dag. detta gör mig spännande . kanske den bästa dagen i mitt liv eller kanske not!



(citat)

Hold Me
Like The River Jordan
And I Will Then Say To Thee
You Are My Friend



Kommentarer
Postat av: fifia

I miss u!

2009-09-29 @ 21:23:40
Postat av: åsa

tunisien?!?! ska dit jag med...

tyvärr ej samtidigt som dig ;/ åker veckan före.

2009-10-02 @ 01:36:53
Postat av: Madeleine

miss u too! ;) <3

2009-10-02 @ 13:01:08
Postat av: Jenna

Min ælskling, jag ville också ha den jackan haha:D typiskt, men jag tænkte också att det var onødigt fø att de tær skitkallt nu.. HATAR VINTER. hær i Oslo ær det skit mycket vinter.. haha .. Men det ær fint och alla mænniskor ær helt otroliga! Du får komma och hælsa på.. från GBG kostar buss bara 150 kr typ :D Love love och saknăr dig.

2009-10-03 @ 14:09:10
URL: http://jennzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0