vi spöade USA!





Fan fan fan vad bra vårt basketlag är! efter alla dessa år har laget strävat efter att vinna guld och det gjorde vi i Taipei! Guldet är vårt nu! Jag finner absolut inge ord till den segern! Tack till fans, för ni stöttade oss. Utan er hade vi inte vunnits! Ni betydde så jävligt mycket! <3




 min kam.



svenskdovidrott.se och svt.se/teckentorget plus taipei.blogg.se där kan ni läsa vad som hände under veckan vi var på resan. Resan dit har varit både upplevelse och fantastisk! Helt oslagbart! Jag fick lära känna mitt lag och de har varit som en familj för mig. Hjärta till er!





taipei always in my heart and i will never forget the moment in taipei 2009 deaflymipics





ps, fotograf: hans rimberg. + more bilder fr taipei? kika in min facebook. ;) 


Kommentarer
Postat av: bea

åååh rörd jag blev när jag läste de. härligt skrivit du!!!! nu börjar jag saknar basketen på riktigt.. woohoo

2009-09-17 @ 18:54:41
Postat av: bea

åååh rörd jag blev när jag läste de. härligt skrivit du!!!! nu börjar jag saknar basketen på riktigt.. woohoo

2009-09-17 @ 18:54:49
Postat av: Madeleine

ååh jiin herre gud va faan jag saknar dig så! we will see soon! tänker på dej ofta, hur du haft därborta. såg dig litegrann på tv under basketmatcher, haha ;)



sv- tack för komplimangen, yes resan t grekland var pii mega toppen, mysig resa! <333

2009-09-18 @ 00:44:29
URL: http://enmadeleine.blogg.se/
Postat av: made

du får gärna tjiss mkt mer om resan t taiwan, vill veta ALLT! :)

2009-09-18 @ 00:45:20
Postat av: åsa

grattttis för fan!

fina bilder och miss u!

2009-09-22 @ 00:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0