one tree hill

ja, det ni! jag har börjat titta på one tree hill. det visades på tv för längesen! tittar nu på första säsongen. ville bara tillänga att jag inte kan sluta titta på chad michael murray. OMG FÖR SNYGG!

skulle på basketträning ikv men planerna för ikväll ändrades. vi har en viktig gäst som ska komma hit, så halva släkten kommer också. pappa vill att jag ska stanna här och träffa den viktiga gästen. jag mår redan dåligt av att inte träna. så jag ska träna nu på torsdag med F95orna. det är bra, för de tränar på styrka och kondition. det behöver jag! :D men äsch, just nu ska jag kila till värmdö och prova en skinnjacka som är slutsåld här. värmdö är väl lite utanför stockholm? :) de har storleken jag vill prova innan jag riktigt bestämmer mig om jag ska ha den. detaljer skinnjacka, ofan vem vill inte ha det?:)




Kommentarer
Postat av: jennifer

jag gillar också one tree hill..håller med chad murray e så snygg:) grr

nyfiken ny på hur skinnjacka ser ut:) den e nog snygg på dig

2009-09-22 @ 15:05:19
Postat av: josefin

åååh, one tree hill är min favorit serie!! brukar ladda ner det förut.. ;) puss

2009-09-22 @ 18:46:00
URL: http://mininyman.blogg.se/
Postat av: ebruw

JAA OTH såååå <3! chad pi pi snygg fifan! :D

2009-09-23 @ 16:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0