Sousse in Tunis

Vi bodde på ett femstjärnigt hotell som heter El Mouradi Palace i Sousse, Tunisen.

En vacker plats men jag hade inte så roligt, eftersom det var långt till stan från hotellet. Man måste åka med taxi men som tur är så är taxin så jävla billiga där, endast 6 dinarer. Vi åt på restaurang två gånger utanför hotellet men det var inte gott så vi åt på hotellet istället och de bjöd på lyxig och god mat varje dag. Det var värt det! På kvällarna åkte vi till olika ställarna och det var lika tråkigt det. Fanns inge och göra, lixom. Men de här bilderna upplevde jag i Sousse, Tunisen :)

Det fanns en döv pojke på hotellet som jobbade varje morgon vid frukosten. Han är duktigt på att göra smoothies. Han trodde min mamma var döv (HAHA!). Han såg lika gammal ut som mig. Han försökte prata med min mamma och hon försökte säga att det var jag som är döv. Men han fattade visst inte. Hihi.. Han var på mamma hela tiden. Men jag brydde mig inte.

Det var skönt att komma bort från Sverige. Funderar på att åka bort igen under jullovet. Alltid bäst. =D








Om ni gissar hur jag mådde när den killen tog mig och dansade med mig. Jag var hur som helt stel. OMG!



EN BILD SOM ÄR EN SJÄLVKLART DET SÄTTET JAG GÖR MEN SE HUR MIN BROR SÅG UT. DET FÅR MIG ATT SKRATTA VARJE GÅNG JAG SER PÅ BILDEN. JAG NJUTER AV ATT SE DENNA BILDEN!





Paradis. Stan. Sola. Bada. Strand. Juice. Dansshow. Taxi.
Turkos. Pool. Alladinstil. Hästridning. Fyrhjulning. Raggad. Al Zahra- tunisisk afton. Restaurang. Ansiktetsmassage.
Spela spelkort. Kamelridning. Musik. Landsbygden. Palm. Deafpojke. Vatten. Bowling.
Crepes. Boys. Show. Oliverträd
. Bara vita hus. Flygplan. Solnedgång. Kattungar. Sommarkläder. Männikor. Promenader. Sol. Gladitorskor. Sova. Kall Cola.


POFF 


Kommentarer
Postat av: Sara

haha rå så underbart att jag blir avis..! ;) jag love den sista bilden py!

2009-11-01 @ 01:03:22
Postat av: Tess

härliga bilder!!:D

2009-11-01 @ 02:12:30
URL: http://lillarange.blogg.se/
Postat av: jam

ahhh, härliga bilder! vill också resa utomland, grr

den sista bild är så så så så HAHAHAHAHA! =)

2009-11-01 @ 17:36:19
Postat av: åsa

härliga pics! längtar efter värmen igen...och DIG förståås :D ses ikv!!!

2009-11-06 @ 10:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0