part 1

Nu är man hemma! I helgen har det varit helt underbart. 




- Sov hos Madeleine.  
- Firade tvillingarnas b-day. <3 er!  
- Basta efter frimis. Fun!  
- Åt i kolgrillen m mitt lag.
- Fixade oss hos Heden.
-  Körde nattcupen.
- Bohus Jensen.






 


08 amatörerna




Sammanfattning: Jag fick träffa folk jag inte sett på ett bra jävla tag. Det var härligt att få träffa dom :) tack till er som förgyllde min helg. Och nattcupen! Vi förlorade efter fjärde matchen. it sucks! Vi vann inte heller priset för de bästa utklädda till nattcupen. Äsch jag hade iaf verkligen roligt den dagen :)

förresten, min kamera är verkligen sliten! och jag har bara tagit få bilder. är urdålig på att ta bilder när kameran är sliten. ska egentligen inte skylla på kameran men så är det. får väl skaffa en ny kamera. väntar på att få bilder från andra.


Kommentarer
Postat av: ebruw

tack sj!! :**

2009-11-09 @ 02:08:05
Postat av: fifia

var roligt o se dig igen! ses i helgen igen ;)

2009-11-10 @ 19:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0