gud va trött jag är efter...

att ha bara börjat plugga.

Nej, så är det här. Vaknade kl åtta på morgonen för att jag skulle till ett jobbintervju som ligger en timma från mitt hem och därefter gick jag till Skärholmen snabbis innan jag skulle börja jobba kl två i Bromma, nära mitt hem. Har hunnits handla två plagga idag i Skärholmen. Just so lovely! Sen dess har jag jobbat fram till kl nio. Jag är bara seg just nu. Sen tänker jag på att jag har två prov på fredag som jag måste fixa. Är verkligen EFTER! Orkade inte plugga under semestern. Ville bara njuta. Skyller mig själv. Vem care?:)  

Försökte plugga. Har lyckats gjort från kl halv tio tills nu. Jag orkar inte mer. Ärligt, så är jag trött, på riktigt trött. Ska gå till min sängen efter jag uppdaterade min blogg. Jag kommer att somna direkt, det lovar jag! 

Skulle egentligen inte babbla om hur trött jag var. Skulle bara uppdatera ang igår THIS IS IT. Och min betygsatt ofan, såklart 5 av 5, enligt mig ! forget him? no way! Jag har fortfarande svårt och tro att han är död! I den filmen såg han så verkligen lyckligt ut & oskyldigt. Det syntes att han längtade tills den dagen, för han fixade allt så perfekt. Han såg till hur det ska gå till innan showen skulle starta den dagen, this is it. Han ville att folk skulle se sista show som de aldrig ska senare glömma. Jag lovar ! Den skulle vara en av de bästa konserterna han har varit med om. Det märktes iallafall. Helt omöjligt att det bara hände, att Michael Jackson lämnade oss ? Lämnade i den här världen. Han glöd verkligen! Han skrattade och log. Där fångade han mitt hjärta. Vila i frid! 





Ni måste se denna filmen !  Jag tittar gärna på den igen. Blir aldrig trött. =D



Kommentarer
Postat av: Anonym

men du vet, han "Michael Jackson" i filmen är inte riktigt. Han gjort aldrig denna filmen har hans pappa sa.

2009-11-03 @ 10:49:14
Postat av: jiin till svaren

Svar: Då skulle det va dåligt stil av de som visas denna filmen om den har aldrig existerat?

2009-11-03 @ 12:28:49
Postat av: madeleine

miss u girl ;)



och jag vill oxå se filmen!

2009-11-03 @ 12:53:49
URL: http://enmadeleine.blogg.se/
Postat av: fifia

se med mig! :D

pågår den i bara två veckor?

2009-11-03 @ 18:29:46
Postat av: Isa

vad jobbar du?

2009-11-03 @ 20:43:06
Postat av: jiin

svar till isa: är vikarie för gruppboende. :)

2009-11-04 @ 22:38:15
Postat av: Jenna

FAN VAD BRA DEN VAR !

Jiin så fort du kommer hem så hör av dig! VI måste snacka :)

2009-11-08 @ 12:38:58
URL: http://jennzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0