R.I.P Michael Jackson

Vaknade kl 4 på morgonen den 26 juni. Gick för att gå på toa. Efter toan ville jag kolla vad var klocka. Jag letade efter min mobil och då såg jag ett sms från Akan och han skrev något i den stilen: Beklagar att din idol Michael Jackson gick borta. Jag blev rätt chockad och jag visste inte om han retades med mig eller inte. Jag svarade inte, för jag var i Polen.  Jag gick tillbaka till sängen och försökte sova. Jag kände mig rätt orolig men sen vaknade jag och fick höra om nyheten att Michael Jackson verkligen har gått borta.. :( :(



Ofattbart! Du lämnade oss! :(   We will never forget you, MJ!



När jag var liten började jag lyssna på musik och det var den förste Micahel Jackson som jag lyssnade och började älska hans dans & musik! Den bäste king of pop, king of dance, king of the world! Därefter började jag tycka om många artister och det var nog tack vare honom som jag började lyssna på olika sorts musik. Utan honom skulle jag inte sitta här idag och lyssna på musik eller börja lära mig dans. Han kommer alltid finns i mitt hjärta än så länge jag lever.

Du eller ni vet att Michael Jackson är KING på hans musik, så jag kan inte välja vilka låtar. Jag älskar MÅNGA+++ av hans låtar. Men får väl ta det som jag tycker mycket extra om.  






YOU ARE NOT ALONE 




Heal the world





Keep in the closet <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

blev åxå chockad när jag hörde d .. va på stranden i kroatien då.. fyfan..

2009-06-28 @ 18:08:04
Postat av: emy

jag tänkte direkt på dig när man fick veta det ;) du var ju en stor idol t han, dina tröjor med MJ på och allt ;)

2009-06-28 @ 18:54:40
URL: http://minicuore.blogg.se/
Postat av: matty

jag kunde inte heller tro det.

örongodis: man in the mirror, they don't care about us <3 och måååånga mer. fyfan, önskar att jag kunde spola tillbaka tiden o tvinga han injicera demerol i mig ist.

2009-06-30 @ 03:14:35
Postat av: Akious

mohaha:)

2009-07-01 @ 01:31:02
URL: http://akan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0