en dag kvar usch....

Herregud! imorgon lämnar Madeleine mig och jag är inte länge ett jourhem för katter. Jag förblir ensam i min lägenhet i en hel termin? Kommer jag att klara mig? Särskilt när jag är sjukt beroende av skällskap? 

madeleine flyttar till en lägenhet inne i stan. hon kan inte stanna hos mig länge, för hon ska studera ett och halv år till.  samt jag ska ju ta student här terminen! nervös =D och längtar! men annars är jag glad för madeleines skull, som ska flytta.yooo madeleine!

och jag kan inte ta emot katter mer, för det kostar pengar. jag behöver spendera pengar på andra, som till exempel student, resa, basketlägrer och bal...


hörni, kom gärna och hälsa på mig när ni vill =))) man blir glad =D


Kommentarer
Postat av: Akious

jag vill inte.:)

2009-01-07 @ 17:44:34
Postat av: jossan

oj ska madde redan flytta? förstår att de kommer att kännas så tomt nu när hon å katterna borta.. :( men folk kommer nog å hälsar på dig å jag blir en av dom när jag t örebro på besök, jag LOVAR! :) å ja du har rätt som vill spendera pengar på annat nu innan studenten. PUSS!

2009-01-07 @ 19:23:12
URL: http://enkeliii.blogg.se/
Postat av: Emy

men jag fiiiinns, sötnos ;)

2009-01-07 @ 21:04:37
Postat av: dada

då kommer jag och hälsar på! heheh

2009-01-07 @ 22:00:56
Postat av: åsa

kommer gärna och hälsar på, vilket jag sällan gör! dumma åsa :D

2009-01-07 @ 22:34:08
Postat av: ebruw

ebru finns ! =)

2009-01-08 @ 00:03:37
URL: http://ebruuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0