svara på era frågor.


Isabella:

kan du göra så där eller? it is sick. haha
hur m projektarbetet? hur blir de m balklänning? student? göra efter student? satsa på basket eller not?

Ja, Isabella!  Det var ENKELT =D ville göra breakdance men jag kan inte! Så jag tog det lättast. det blev så här.  ;P

Projektarbete? Sick, vill inte höra! Sade t Alenka (mentor) att jag vill göra en musikvideo m tsp istället för barnmisshandel. Och lovar dig, jag kommer att fixa den inom en månad. Du får sparka i mitt ass, om jag inte fixat den. =D
 

Balklänning - OFF! Letar än.

Student - fixat! Ej studentmottagning ...

Efter studenten ska jag nog gå till arbetsförmedlingen. Tungt, va? Därefter tror jag att jag ska jobba i halvt år... under tiden ska jag resa. USA, om det blir av. Kanske till polen, basket em20 - om jag blir utvald. Efter halvt år, så ska jag nog studera vidare... ej bestämt.


Jossan:

vad händer efter studenten? å jag undrar precis som bea att hur du gjorde så där? lätt?
dansar du fortf? någon kärlek på gång?-


Den jag gjorde på bilden, kolla ovan! =D försökte göra breakdance, men det var svårt.. så jag tog enkelt hopp . det var LÄTT, ja!. =D

Jag dansar fortfarande och hoppas att jag kommer fortsätta med dansen efter studenten. Dans är passion!

No, ingen kärlek. Har inte hittat den som jag faller för... =D och vill inte falla. ;P njuter av livet m boys!


Dada: ska du bli proffs i dans?-


Jag vill verkligen bli proffs på dans! Hoppas verkligen att jag utvecklar min talang.


 Azzi:efter studenten du hos dina fld eller skaffar en egen lgh? -


Jag kommer att bo hos föräldrar tills jag har råd att skaffa en egen lägenhet. Men jag skulle vilja skaffa lägenheten redan nu efter studenten men... hur cash?


Matty: berätta 5 st sanningar om dig-


•·         Fobi för spindel

•·         Dåligt på att strechig

•·         Kräsen när det gäller mat.

•·         Sitter nästan aldrig stilla

•·         Jag kan dansa i flera timmar, utan att bli trött.



Fifia:

din första intryck på mig? xD
din bästa sida enligt dig själv?
din största dröm?
det FÖRSTA du gör efter studenten? -


1: Åååh så längesedan! Du var så söt i grundskolan och såg oskyldigt ut tills du började pierca dig, då kände jag knappast igen dig.  Du var mer självtroende och självsäker. Du var faktiskt tuff tjej som våga utmana saker och ting. Det gillar jag!

2. Kommer inte på det just nu.  

3 Jag har många drömmar! Men största drömmen som kommer aldrig att gå i uppfyllelse... det är löjligt att drömma om. Hihi, du skulle skratta om jag har sagt vad det var... men ja, den största är att jag vill kunna flyga, som stålmannen. (rodnar) Känna mig fri och åka vart jag vill. Herregud! Tänk dig, ha superkrafter?

 4. Haha går till Arbetsförmedlingen, skulle jag tro.


Eob: Välja en av dom. Flytta till Norrland och bor lyx villan eller bor 1a lgh i stockholm med din familjen. -


Det är verkligen svårt att välja. Men jag tror jag skulle välja att bo i 1a lgh med min familj. Men... vänner finns, så de låter säkert mig sova över hos dem. =)


Emy:

1. ska du bjuda mig till din studentsmottagning?
2. det bästa hos mig? det sämsta?
3. vad är ditt bästa minne med mig från MSK tiden?


1, Det skulle vara en överraskning. Men ja, för fan! Du är självklart inbjudning till min studentmottagning.

2 Låt mig tänka... det bästa hos dig, är att du gör mig alltid glad med ditt leende. Den sämsta hos dig? Ärligt talat, det finns inget? Har aldrig tänkt på det... om jag kommer på det, så ska jag säga till dig. Ok? hihi

3 Haha, då du, Emelie och jag var bästisar. Vi bråkade om Erdem och Mark... =)Minns du? Jag kommer aldrig att glömma!



Ebru: vad tycker du om mig? :


Hihi, jag hatar den frågan. Tycker bara att det är löjligt att man ställer en konstig fråga. Men men, annars tycker jag att du är vacker och har bra humor. Man kan skratta med dig.


Tvillingsys:

1.   Vad gör dig mest lycklig?
2. Kan du tänka dig och plugga någonstans i USA?
3. Vad skulle du vilja göra NU?

  

1 att nära & kära förgyller mitt liv.

2 ja, det kan jag tänka mig

3 Just nu vill jag bara dra och resa någonstans.


G
ullungen :

vad kommer du att hitta på för något efter studenten? ;)

  

efter studenten, ska jag nog jobba och resa... se min svar i beas frågan.


 


Kommentarer
Postat av: fanny

meen. har du så dåligt självtroende så att du inte vet vilken din bästa sida är. hihi :) du är så snäll å omtänksam! ;)

2009-02-22 @ 20:40:47
Postat av: svar t fay

sjukt, eller hur? jag har pi dåligt självförtroende. :S

2009-02-22 @ 23:30:50
Postat av: bea

håller med min fayishma så mkt, fyy fyy duuu

2009-02-23 @ 13:11:40
Postat av: axxi

men plz, det är inte så farligt att bo i norrland?xD:D ha.. + håller med de andra där uppe..

2009-02-23 @ 22:42:54
Postat av: Jennifer

Hej, ska vi bevaka varandra med bloglovin? :)

Kram!

2009-02-25 @ 11:22:07
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åh, jag vill ha sådana som du har på din visningsbild. Vart har du köpt dom? :)

2009-02-26 @ 19:33:29
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/
Postat av: hjärtat

hola! här är min nya blogg

ursäkta för den fula designen, inte klar.. :p

2009-02-27 @ 07:15:54
URL: http://withoutyou.devote.se
Postat av: Jennifer

Jag har tittar runt lite men bara hittat på asos. Det känns lite onödigt att betala tull och sådär endast för ett par solbrillor. Men vi får se! :)

2009-02-27 @ 10:11:20
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/
Postat av: Cristin

Riktigt fin blogg du har! :)

Ska vi prenumerera på varandra på bloglovin? Om du vill det kan du lämna en kommentar hos mig och säga att du lagt till mig så lägger jag till dig direkt när jag ser kommentaren.

Ha det super!

2009-03-01 @ 01:21:05
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja, katter kan vara bra underbara! :)

2009-03-01 @ 18:32:43
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0