Har inte ont...


Ofan, det gör inte ont! Ja ni hörde, jag har opererat mig. Det känns läskligt! Jag vet fortfarande inte om jag är nöjd. Har inte sett den ännu... mitt ansiktet är helt svullen men det går över.

Efter operationen har jag ba softat hemma.. 3 dygn tills jag får gå ut & tio dagar tar jag bort gipsen. därefter kan jag se om jag är nöjd eller inte. Gå ut efter tre dygnet, skulle inte tro det. Mitt ansiktet är helt enkelt sönder. Det ser ut som om någon har slagit mig. Haha! 
  


somras bild. 

Uh, två nätter har jag försökt sova men kunde inte... även om jag var riktigt trött så kunde jag inte somna. eh, jag ljuger bra! Lyckades somna i bara 4 timmar. Men det räckte inte? Försöker ladda hem filmer så jag får titta på filmer hela natten tills mina ögon slutar...och drömma bort.  


4 dagar kvar tills julafton!! Ni som inte har hunnit köpa julklapp bör göra det redan imorgon. :)

   


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har alltid tyckt du är vacker och du ÄR, men hoppas att operationen blev lyckad för din egen skull! puss! miss ya, as always

2009-12-21 @ 00:11:35
Postat av: Emy

äntligen blev det ju av, efter alla år då du velat göra det. :) you are always beautiful! <3

2009-12-21 @ 00:46:43
URL: http://cuoresphoto.blogg.se/
Postat av: Mimmi & Bamse

Så nu har du gjort det.. Hoppas att det blev bra! :)

2009-12-21 @ 00:51:35
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: jennifer

Hoppas du är nöjd med dig själv och få bättre självkänsla..Stackarn om inte kunde sova..Puss

2009-12-21 @ 00:56:10
Postat av: ebruw

du är såå vacker .. <3!

2009-12-21 @ 03:45:29
Postat av: åsa

att se dig helt blåslagen i webcamen var inte så kul :D som sagt, du är vacker som alltid! hoppas att du blir nöjd med resultatet! <3

2009-12-21 @ 18:42:26
Postat av: dada

åhhh!! blir spännande å se hur du ser ut men trots det är du ändå alltid vacker. (L)

2009-12-21 @ 19:40:35
Postat av: Analia

Varför operation du? nyfiken.

2009-12-21 @ 21:30:48
Postat av: madeleine

åh baby, blir spännande och se hur resultatet blir efter några veckor..Håller tummarna för dig, det blir säkert jättebra. Du som länge länge drömt om det....Men som sagt, du är vacker utanpå som in i din själ. Love you....

2009-12-21 @ 22:57:51
URL: http://enmadeleine.blogg.se/
Postat av: tvillingsys

Bilden är hursomhelst vacker! sänd den till mig. Och du vet att du är vacker med eller utan smink. Det blir bra när du tar bort lilla gipset. Du kommer bli nöjd.

2009-12-22 @ 22:23:42
Postat av: Askungen

Jo du ska bli nöjd.

Näsan ser nog bättre ut efter en tids dämpande.



Du känner nog dig nöjd.

Näsan gjorde inte dig ful men du kände dig orättvis med näsans fel. Jag förstår.



Skönhet ska ha sin rättvisa.

Du har din skönhet.



Spännande och få se sen efter dagarnas vilande, att få se näsans nya effekter !

2009-12-23 @ 16:38:04
URL: http://askungan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0