cash försvinner.

en liten rosa plånbok
en g-star svart jacka
tre olika parfymer
två olika färger ögonskugga
en mineral puder.

NÖJD men ångest. cash försvinner, liksom

åt ute ganska mkt.
har handlat julklapp till min familj
& ska köpa julklappsbytes till den 19e dec som ordnar en middag i dövas hus för svensk dövbasket avslutning efter fantastisk år (2009) plus den 26e dec (en jultradition m vänner).

Fick tidigare julklapp fr mamma, ett par stövlar. me like!

Letar efter en rödoutfit till den 26e dec.
Danmark kostar ;) åker 27e till 2 januari - poolparty!  Nyårsoutfit? Letar.

I januari - shoppingsdags för...

den 9 januari gifter min kusin sig. måste leta en ny passande klänning till bröllopet. det är Jennas stora syster- en väldigt viktigt person för mig. 
den 18 januari  - idrottgala i Globen. Ofan! Hur underbart är det? Jag ser redan fram emot galan. vad outfit?

    
En sak vet jag att i december & januari är jag EN REN MARDRÖM SLÖSAKTIG PERSON. Inse det fakta. 

Ni tänker - varför inte sätta upp bilder på de grejer jag har köpt? För det första är min kamera liksom skit. Kameran är tusengånger sliten och bilder blir inte lika fina länge. Eller är det jag :P Haha! Och det andra, ja.. finns inge:) Jag härmar en viss. :D  



gonatt - ska sussa.

made by me. proud.


Kommentarer
Postat av: fifia

samma här! en massa jag måste fundera hur outfit,köpa det o det z. :D vet inte ens tilltugg heller..typ samma allt du sagt haha. utom bröllopet, ska ju nu på fre o kläder färdig ;)

2009-12-08 @ 17:26:38
Postat av: RosaCecilia

vi ses kanske imorgon! jag skulle träffas linda tidigare men nu ska vi kanske ses tillsammans med er imorgon.

2009-12-09 @ 19:32:33
URL: http://rosacecilia.blogg.se/
Postat av: Jenna

LOVE LOVE LOVE :) miss u crazy cash person ! haha

2009-12-14 @ 10:55:19
URL: http://jennzo.blogg.se/
Postat av: Lea

Danmark? :) Hvorhen?

2009-12-16 @ 15:44:45
URL: http://leaicious.blogspot.com
Postat av: Askungen

God Jul!

2009-12-23 @ 16:39:23
URL: http://askungan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0