om en dröm.


cp bild - jaja. 

Om 30 dagar åker jag och basketlaget till Taiwan. Har fortfarande svårt och tro att jag följer med! :) Nog om det.
Köpte även en ipod förra veckan. tar med den överallt med min älskling hörlurar som jag fick på min födelsedagspresent (april sen).

Inatt drömde jag en konstigt dröm. Drömmen var som en saga. Jag fick min dröm prins till slut - hur det kom sig jag fick prinsen, vet jag verkligen inte hur det gick. Jag vaknade och drömmen försvann förutom att jag mindes bara att drömmen var sagan och jag fick min prins. Tror ni att drömmen ger en tecken ?    

Kommentarer
Postat av: fifia

love bild haha ;)

vem vet, drömmar kan vara olika. det kan betyda att du saknar att ha någon vid dig? eller att det kmr någon snart? vadsomhelst ;)

2009-08-02 @ 01:00:27
Postat av: emms

IPOD ÄR LIVET! :) jag tror på sånt faktiskt = att drömmar är ett slags tecken

2009-08-02 @ 16:42:15
URL: http://eemmaaaaa.blogg.se/
Postat av: jennifer

söt bild på dig..:) pussss

2009-08-02 @ 20:58:44
Postat av: emms

sv: jo jag vet, fett tråkigt att åka hem! ville bara stanna kvar .. men jag får fan göra det nästa gång :) allt bra gumman?

2009-08-03 @ 16:46:36
URL: http://eemmaaaaa.blogg.se/
Postat av: tvillingsys

Ärlig talat, så vet jag inte.. Men det kan hända att det är ett tecken. Åh, du får följa med mig och hjälpa mig välja en av ipod.. Har svårt att välja = /

2009-08-03 @ 22:35:11
Postat av: Martina

Kul! Önskar dig all lycka till!!!

2009-08-06 @ 23:00:59
URL: http://loveliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0