shoppsugen.




sitter på sängen med jennas bärbardata hos farmor&farfar i en gästrum. ensamhet. jenna sover. jag var nyligen på kista centrum, för en akut lång strumpor byxor. men jag stannade där i en och halv timme. jag hittade en jävla massa kläder som jag ville prova. jag provade och ville ha allihop kläder som jag provade. herregud vilket lyx det skulle vara om jag var rik. jag gick hem till farfar&farmor, för min villa är renoverar så det går inte att bo där i några dagar nu.det är oviktigt. jag kunde verkligen inte sluta tänka på kläder som jag provade. sitter här och funderar på hur jag ska ha pengar för att köpa dessa kläder. jag är så sugen på att shoppa. en shopptröst, kanske ? jag skulle inte ha gått dit. men kanske säger det mig något? att jag ska ha dom? :D 

eller vad säger ni? 

  
jag ska dra nu. här hos farfar&farmor är så tråkigt. finns inge & göra. som sagt - jag sitter här alldeles ensam i gästrummen. passa på och hämta min mobilladdaren som jag glömde hemma. mamma har tagit med dom till min morbror. han bor nära, så jag ska dit och hämta laddaren. sen få vi se vad som händer ikväll. jag kanske smiter igen till kista och KÖPA allihopa ? :D och hålla det hemligt för mig själv ?:P 


halloja !


Kommentarer
Postat av: tvillingsys

Om du vill verkligen ha dessa kläder som du provat. Då är det värt nog att köpa.

2009-08-21 @ 23:13:30
Postat av: gullungen

men herregud... 2 olika strumpor... igen!!! ha ha

2009-08-23 @ 08:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0