löparsko =D



Gick till stan för att köpa en par stödstrumpor och hudgrejer. Men gjorde Bea sällskap. Hon ville shoppa men syns off?:) Alicia var med också <3. Det var verkligen kul att ha henne här i Stockholm. Vi hjärtliga välkomnar dig till kära Stockholm. Hoppas du kommer att trivas här nu när du ska bo här =) Jag hittade en jävligt billigt löparsko! Måste bara köpa den, för jag har inge och det är pinsamt om jag springer ute med min basketsko. Thi Thi jag är nöjd iallafall. ;)



Det här har jag köpt för två dagar sen. Är kär i den! Där ska jag skriva PRECIS om allt. Inte dagbok direkt . Jag brukar ibland skriva ner, till exempel jag och Fifiia vill göra en musik video så skriver jag i det. sen har jag många idéer till dans och vill inte glömma danssteg, så skriver jag ner dom. Och allt möjligheter. =)

förhoppningvis kommer jag kanske skriva ner mina tankar, kanske blir som en dagbok?:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hyff meddela du kanske är bättre på att ljuga än romel, jag off shoppniung varför? för att du klagar vill där å där dina saker först än mina =/

2009-08-28 @ 21:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0