vad ska jag göra...?

jag har inte påbörjat mitt projektarbeta än. max ångest. men ja, de är min problem, ej era. nu ser jag hela livet framför mig. vad jag vill göra med mitt liv efter studenten. oroar mig just nu för balen och studenten, hur de ska se ut och så..ja, det är långt kvar dit men ändå så är jag orolig. rädslan för att tiden ska gå snabbt, när det redan är. se nu med mitt projektarbete. vissa har sagt till mig, att bättre börja med det nu., men det känns som om jag inte vill lyssna till andras råd. hmm...

mitt liv , ja det ni... som sagt, jag borde inte ha  för hög förväntning. man kan bli besviken sen.  vill leva nuet, som britney spears sjöng i am not a girl, not a woman. love this hard! känner mig träffad ! vill uppleva massa upplevelse, men hindras alltid. inte så enkelt att få som man vill - allt handlar så mycket om cashcashcash.
 


I'm not a girl,
if you look at me closely,
You will see it my eyes.
This girl will always find
Her way.



I'm not a girl
I'm not a girl don't tell me what to believe.
Not Yet a woman
I'm just trying to find the woman in me, yeah.
All I need is time
A moment that is mine


Kommentarer
Postat av: Maral

Du kommer på nåt, säker snart. Kika runt, försök få inspiration, kanske finns det någonting du vill skriva om till din projektarbete? Men det är upp till dig om du vill vare sig lyssna på andra eller inte. Don´t worried.. Visst styr cash allt och allting men det är meningen att vi ska följa efter hur vi ska använda med cash.

Postat av: jennifer

sötnos! oroa dig inte för mycket, det förlorar du bata på.. tänk positivt...börja googla om det på internet vad cu vill göra o sånt..och du får absolut inte ha för hög förväntning..vilket kan leda till du får dålig självkänsla.. jag tror på dig,gumman...

2008-10-18 @ 15:35:42
URL: http://metrobloggen.se/sveannifer
Postat av: Pip

För det första snygg bild!!!!

Du är stark och har en enormt stark vilja. Med din styrka och viljestyrka kommer du att gå långt!

2008-10-19 @ 12:36:07
URL: http://thethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0