ME LIKE DANCE! <3




Jag har börjat med street dance på torsdagar i dansskolan. Å, sandra heter hon som är min danslärare. Gissa vad? Jag är KÄR i hennes kropp & hennes läckra rumpa. Haha! Seriöst, jag stirrade bara på hur hon dansade, så jag tittade inte på folk som försökte lära sig utav henne. :D Men men, på danslektioner har jag börjat sen skolstarten. det är väldigt kul och jag hängde med alla danssteg. jag minns de fortfarande ... bara så ÄLSKAR! De flesta har sagt att jag verkligen har talang. Men jag försöker att vara bli proffs =D bliiink. Ska uppvisa vår dansstreet på december, den vi lärt oss under hela termien. Vet inte när i december, men jag ska tjissa er. Det ska bli spännande !



Sen har vi andra danssätt, street/hiphop med döva, som vi har visat i opensign. Jag tränar varje dag m flickor & två pojkar förutom på helger. att dansa är så KUL! Jag njuter varje gång jag dansar. Det är min PASSION! Punkt slut! :D Vi tränar det tills 15 nov, i stockholm ska vi uppvisa den för 500 people som ska sitta i publiken och titta på oss. Fan vad nervös jag kommer att bli! I open sign, var jag fett nervös och oroligt över hur dansen skulle gå. Men det blev succé! :D för kort, så vi fick lägga in fler danssteg till den 15 nov.... HOPPAS det blir bra!


Ni borde prova m streetdance =D d är roligare än att träna på styrketräning.


Kommentarer
Postat av: Malin

Tänker testa efter jul! ;) har alltid velat det, men är en mes - du får bli min lilla dansförebild hihi ;D

2008-10-24 @ 21:26:23
URL: http://bayswater.blogg.se/
Postat av: tvillingsys

Jodå, får provsmaka på det (: men själv? eh, vet inte om jag är lika modigt för det haha

2008-10-24 @ 22:13:14
Postat av: hjärtat

du ser ut som en riktig dansare på bilden! :)

2008-10-25 @ 08:26:16
URL: http://fairwhouncover.blogg.se/
Postat av: åsa

det är sant, du har verkligen talang!

syns på dig, dansar ju med dig hihi xD puss!

2008-10-26 @ 19:35:55
Postat av: ebruw

i know! har alltid älskat dans sen när jag var liten! (:

2008-10-30 @ 02:44:42
URL: http://ebruuw.blogg.se/
Postat av: follin

har hört mkt om din danslärare, plz ge mig hennes nr xD

2008-11-22 @ 18:26:14
URL: http://pfooskariot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0