zakynthos

*Min it krånglar, så jag kan inte blogga. Är i skolan just nu så jag passar på att blogga.



Vill bara säga - min lillebror & hjärtat är på jakt efter bikini till mig som jag bara MÅSTE ha till imorgo ! :D jaja, jag vet att jag har köpt bikini nyligen men vill bara ha ännu flera :D


*Imorgon kl 7 på morgon åker vi till Zakynthos, Grekland!


Bara jag, claudia & bea <3


*M<3 har kommit till mig förr igår och stannade till idag =) Det var mysmys! Du är bäst ! <3 Tack för du lagade en god mat trots vi hade inte mycket mat hemma.


Lektion ropar , suck

p.s ska jag off blogga?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sluta inte blogga!

2008-05-15 @ 14:10:07
URL: http://www.mujerguapa.blogg.se
Postat av: Bojana

neeej du får inte sluta blogga!

Ha en trevlig resa :)

2008-05-15 @ 23:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0