Sweet hoome!


image249


image248

Så nu är man hemma från Grekland. Det har varit underbart & en härlig vecka med Bea & Claudia. Vi bodde på ett hotell i Krinos, som ligger i Argassi, Zakynthos vilket är en ö i Grekland. Återkommer mer om Grekland en annan dag med bilder. Bjuder nu på dessa bilder.


Lite skönt att komma hem, eftersom man blir trött på att bara bada hela tiden. Saknar liksom Stockholm - massa butiker och maaat! Självklart är det också bra att komma bort, njuta av semester och lära känna nya kulturer och en massa andra saker. Upplevelse också!





När jag kom hem från Grekland, ville jag bara sova. Men lillebror hade så tråkigt så jag gjorde honom sällskap. Vi promenerade hemifrån till Kista Centrum. Det tog faktiskt bara en timme och femton minuter. Åfan! Trodde aldrig att jag skulle orka gå dit. Men det gjorde vi i alla fall. Sen hälsade vi på min vän, som jobbade i MC. Sedan vart vi sugna på bio, så beslöt vi se på en film som heter What happen in VEGAS. Hursomhelst, skrattade jag under hela filmen. Har inte sett en så rolig film på jätte länge. Kommer absolut bränna en cd av den filmen. Ashton Kutcher är alltid bra skådespelare & Cameron Diaz är min idol. Så filmen passar perfekt för min del. Rekommenderar er att se den filmen!




Kommentarer
Postat av: jennifer

flera bilder, mer berättelse om resan;)

2008-05-25 @ 15:50:04
URL: http://metrobloggen.se/sveannifer
Postat av: Sofie

miss you.

2008-05-28 @ 21:52:04
URL: http://rivenvitchoklad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0