På jakten efter bikini - hittade drömbikini

Oooo! Min älskade svarta bikini från Topshop. Överdelen är borta. Hmm, kommer att sakna den. Har haft den i 4-5 år nu. Min älskade bikini, du är saknad! Och du var den bästa bikini jag har haft. I'll never forget you!!


image245

Jag var jakt på efter en ny bikini, eftersom vi ska utomlands snart, under maj månad. Jag vägrar ha en enkel bikini. Min Topshop bikini var ngt extra, ny design och snygg. Så jag har svårt att köpa vanlig bikini. Det måste vara tufft, annorlunda och coolt.


Jag var hemma hos en vän och tittade på hennes Elle tidning. Där stod en vacker kvinna med bikini. Jag föll direkt och letade upp vilket märke det var. Usch ... H&M stod det! Vafan tänkte jag... 98 kr? så billigt! Var tvungen att leta efter när den skulle komma. Letade runt i internet och såg en klänning som har samma mönster som bikini. Var helt enkelt galen och måste kunna köpa bikini!


Igår meddelade min vän att hon såg bikini och jag utbrast! Jag skyndade mig och letade - och jag HITTADE! Lycko!!


image243

Köpte även klänningen som har samma bikini mönster. Helt nöjd! Ser nu fram emot utomlands, tjejer!

image244


baaye baaye <3

Kommentarer
Postat av: uknow

lyckost

2008-05-04 @ 12:00:36
Postat av: Claudia

Fin klänning eller vad det ska stavas för. Men bikini vill jag se när du sätter på : )

2008-05-04 @ 20:04:15
Postat av: Melli

Hehe, det var tur att jag meddelade dig innan bikini skulle bli slut. :)
Kul att höra att du är nöjd :)
Tråkigt att överdelen är borta :( jag vet att du älskar den, men hoppas att du hittar liknande.
pusspuss

2008-05-05 @ 19:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0