smile

image147

Shoppa, vänner, familj, ute, party & myskvällar.



Jag försöker undvika att shoppa men innerest vet jag att jag kommer att shoppa några plagg här vecka. Hihi (;



I mitt hem är det något som är konstigt. Jag kom hem idag från Örebro och jag blir seg och trött... är det för att jag slippa laga mat, tänka på skolan, hur jag ska göra.. osv? Och nu vet jag att jag inte behöva tänka på någonting eftersom jag är hemma i Stockholm stad? Det är skönt att vara här. Ni anar inte att jag längtar tills jag tar student. Håll ut jiin!



vänner - ni förgyller mitt liv . ni ä värda, allihopa <3



(bilden - falsk leende)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha ha ett sött falskt leende ;) Puss

2008-03-16 @ 05:38:35
URL: http://rosaluftslott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0