offer :/



Ja, där ser ni på bilden. JAG ÄR KÄR! Skor från Bianco. Men nu måste jag lämna tillbaka de eftersom dessa skor är stora för mig, inte för stora men de sitter inte fast på mina fötter när jag går... så det blir lite jobbigt! Jag provade först med storlek 36 men de var lite för lösa, så jag provade med sulan och det kändes bra. Köpte direkt och sen provade jag hemma - omöjligt att ha de!


När jag köpte dessa skor, kollade jag runt i stan igår med min tvillingsyster och kollade efter skor till henne, då råkade jag bli kär i några andra skor från Scorett - de rosa björnborg! Men vadå, det finns inte mindre storlek. Ödet menar att jag skulle ta de som jag köpte i Bianco och så behöll jag de ändå... men nu farväl! Vad ska jag göra - jag älskar mina fötter, jag erkänner! Av hela kroppsdelar så väljer jag mina fötter eftersom de är så små och söta men nu? Ska jag klaga över att de är för små? Hm! I footlocker skoaffären - letade vi efter skor till t-syster och dessa skor var för stora för henne och hon ville ha storlek 36. Gissade vad de sade till oss? 36 storlek är för barn? Oh my god, jag garvade! I footlocker, dessa skor för mer än 36 storlek har läckra skorna! Mindre 36 stl har för fula skor. Haha jag tänkte på den tiden då jag köpte ett par skor därifrån och jag var galet i de och nu mår jag illa av att jag ägde en, då. 




                                     bilden på rosa björnborg skor - har dessa i mobil men sladden är i örebro & jag ä i sthlm, så :/


Kommentarer
Postat av: Meelli

Jätte fina skor, men tråkigt att lämna tillbaka dem. :( hoppas att du hittar nåt liknande. pusspuss

2008-03-23 @ 20:55:37
Postat av: BoKii

aao, hon betyder mkt för mig :)
oh, vad bra att du INTE klagar över det nu!
De är bara hoppas att du hittar liknade :)

2008-03-23 @ 23:10:35
URL: http://bojana.blogg.se
Postat av: Malin

verkligen, det är svårt att hitta perfekta snygga skor när man har små fötter! har 37-38 och det är vanligt, men ändå svårt, för dom storlekarna är ofta slut också, haha. vi tjejer har det svårt trots att vi har tusen skor egentligen ;)

2008-03-25 @ 01:28:25
Postat av: Claudia

Skrattar.. Visst älskar jag mina fötter men varför måste det drabba mig och inte finnas något skor med läckra där i min storlek? Grr! loveya

2008-03-26 @ 20:17:48
URL: http://strawcream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0