no rubrik.


image173
GRATTIS på din födelsedagen, LIIKIS !




Gissa vad, Liikis! Jag kikade och kollade bilder på oss tillsammans under sommaren 07. Jag råkade se bilden på tallrik och jag är sugen på att
 äta den med dig igen... well ska vi?:D



                                                                                                                                                 (old pic)


 

________


 


Åå, jag såg en silver hjärtform örhänge igår i gulan och tänkte köpa men fan, de tog slut idag! Skulle ha lagt undan den igår, Jag får väl skylla mig själv.

Jag & ängeln drog till Urban och där vill jag bara ha ALLIHOPA! Om jag hade vunnit några hundra tusen hade jag köpt en massa därifrån!



 

Jag köpte den idag och jag är redan kär i den. =) alla luktar gott förutom en.








__________


Ikväll blir det förfest hemma hos mig. Jag tror jag ska ha rosa strumpor med någon svart klänning eller topp... har inte bestämt mig. Får se vad som händer ikväll innan tjejer kommer hit. :D Jag får lite ångest eftersom ute snöar och jag vet inte ens om jag ska ha pumps skor eller inte. Lite pinsamt om inte, eftersom vi ska t Stureplan? Lyxig & snobbig ... Bättre att ha pumps skor? :D  


Kommentarer
Postat av: Maddie

vilken luktade godast?

2008-03-22 @ 22:42:03
URL: http://enmadeleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0