Likiis födelsedagsparty igår



image179

 



Ofc det var toppen igår!! Tackar brudar!

-         Liikis fyllde år

-         Förfest hos mig

-         Hjärtat off förfest men kom efter pga jobbet

-         Laroy i Strueplan

På vägen hem, kaos! Åkte m buss och i bussen blev det slagsmål och poliser/vakter kom. Alla gick gå av i bussen och det var mardröm. Jag & Ängeln funderade på att gå hem men hon vägrade för hon visste att det va långt dit... hm, en massa saker hänt till slut åkte vi med taxi hem t henne.


Bjuder lite bilder =) ...ksk mer kommer?






Kommentarer
Postat av: Maddie

Superkul kväll!! ;) nice bilder!

2008-03-20 @ 19:14:52
URL: http://enmadeleine.blogg.se
Postat av: Bea

Herregud du... Har du ej förstått jag inte gillar folks ska lägga ut bilder på mig, men nu är de försent, gör ej om igen nästa gång. Puss

2008-03-20 @ 22:42:56
Postat av: Jenna

riktig snygging jiin:)

2008-03-23 @ 09:20:45
URL: http://jeennz.blogg.se
Postat av: Sandra

Pi fina bilder på er tjejer! :)

2008-03-23 @ 12:58:17
URL: http://rosaluftslott.blogg.se
Postat av: Anonym

fina bilder :) du var snygg i rosa strumpor :) och lilla strumpor skulle passa dig snyggt ;)

2008-03-24 @ 00:04:22
Postat av: jiin

svarar till anonym, vem det nu är: jag äger lila strumpor :) men den är ej hela, utan halva till lite upp till knän. känns lite obkevämt i de... måste vänja mig först:D

2008-03-24 @ 00:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0