den säger mycket väl...


image205



Älskar denna bilden!



Jag blir avslappnad
när jag tittar på den



Att dansa är att uttrycka sig känslor.

Och jag mår perfekt av att dansa.

En sån härlig känsla.












__________________




image206

Hela veckan har varit toppen - jag är nöjd med min "semester" från skolan. Snart ska jag dra till Örebro, kanske på onsdag? & Äntligen får jag träffa underbara katter (jourkatt) som Emy passar de just nu.. Jag har saknat er söta Zita & Lahja. Det gläder mig att höra att ni trivs bra hos Emy. Tack du, Emy som tar emot katter. Det betyder mycket =). När jag återvända till Örebro, är det dags igen att plugga ihjäl mig. Jag vill kunna klara uppgifter och så...



Jag funderar på att igång med träning. Jag har inget lust med styrkträningen... jag vill dansa men ska börja i höst. Eftersom jag är lite sent med terminen, så jag kan inte börja nu. Sen vill jag självklart spela basket, det har alltid vara en del av mitt liv. Men jag orkar inte träna och jag har ingen motivation på grund av skola. Jag ska egentligen inte skylla på skolan men på ngt sätt har jag mkt plugg och man vill så klart träffa vänner efteråt när man har pluggat klar med sina läxor. Men jag ställer så klart när de spelar en match basket, som att leka eller matchen... men inte träna. Nu tänker Jennifer träna med att simma varje en timme en gång i vecka och jag funderar på att hänga med henne.   




Kommentarer
Postat av: Maddie

Gör det, kolla, du hinner med att träna typ 2-3 gånger i veckan jag lovar. Du kommer ändå ha tid åt kompisar och läxor för det går utan problem för mig men aj alla e olika. Prova med att komma t simhallen 1 gång i veckan! ;)

PUSS

2008-03-23 @ 21:19:45
URL: http://enmadeleine.blogg.se
Postat av: Sandra

Hi hi, sötis! Ha ha, det kan jag förstå. Stackars dig, usch... Avskyr vinter. Förhoppningsvis börjar våren komma snart ;) Härlig bild. Mmm, precis som Madeleine
säger så hinner du träna. Go for it! :) Saknar dig, puss!

2008-03-24 @ 08:11:02
URL: http://www.rosaluftslott.blogg.se
Postat av: Malin

Du kommer säkert att klara av det! :) har också länge tänkt att jag vill börja med basketen igen, men är inte motiverad, och som du sa, lite sent i terminen. ska börja styrketräna och simma snart, call? ;) alltid lättast om man är fler, svårt att sätta igång ensam. men jag ska försöka ändå :) smile. puss!

2008-03-24 @ 22:10:18
Postat av: jennifer

förresten, jag tänker träna flera ggr i veckan än bara 1 ggr i veckan..:D

2008-03-25 @ 17:16:08
URL: http://metrobloggen.se/sveannifer
Postat av: Emy

haha, de har det lyxigt härhemma. mina katter motionerar mer med dina katter, annars är de lata och sover för det mesta. lite grr, det. ;) syns på torsdag då Zita o Lahja flyttar hem igen. Puss.

2008-03-26 @ 01:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0