bianco

image139

Jag var inne på bianco affären igår - jag såg en massa läckra skor som jag blir förälskad i! Hittar ej bilder i hemsidan. Men en av de finns med på hemsidan.


Jag har bilder i min mobil men hemma it krånglar så jag kan inte ladda upp bilder och visa det för er. Är i skolan :/


Ååh, vill bara köpa de jag tycker om! Ska fundera om jag ska köpa eller ej :D  







P.s Jag har köpt en rosa strumpor och provat de. Jag kunde inte prova innan eftersom det var i packningen. Färgen passar mig INTE! De var för ljusa! Jag ska försöka lämna tillbaka den och vi får väl se om jag lyckas. Sen ska jag köpa en annan som jag såg på en annan affären. Ej ljus rosa i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0