15 mars.



                     My outfit  - oviktigt men aja, jag härmar er. haha!

                                                                   
                                                                                         
Mamma envisade med att kör mig till Vällingby   Centrum runt kvart över nio. Hon tog på sig morgonrock, haha skratt! Kunde inte låta bli så jag tog en bild på henne.


Bojana följde med och hälsar på Stockholm i en hel vecka.
Hon sover hos Melihat. Du kommer nog vilja att flytta till Sthlm när du blir stor =)





The girls on the way to a bar!




 
Vi var på Balthazar, det ligger iallafall i götgatan, slussen.
Cecilia, Rebecca, Sofia, Emelie, Therese, Alexander, Veronica, Melihat, Bojana och jag... vi tog det lugnt och jag har haft det skoj.





Efter baren stängde klocka ett så drog vi hem och jag hängde med Melihat och Bojana till tunnelbanan till Vällingby Centrum. Jag bor nära Vällingby C också, så jag passade på att ha sällskap hem. På vägen hem lekte Bojana med min kamera - helt galet. 315 bilder var det. Haha! Melihat & Bojana gjorde sin tradition bild och jag har väl ingen? =( Men äsch, d kommer... hihi! bjuder på några ointressant bilder ;)




Kommentarer
Postat av: Sofia

Ofan, din mamma å du har precis lika leende :) Sött med morgonrock :D

2008-03-16 @ 21:45:34
URL: http://www.mujerguapa.blogg.se
Postat av: Askungen

Cecilia och Melihat !

2008-03-18 @ 15:13:22
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen
Postat av: BoKii

OMG! var det så många? haha, sorry :$

2008-03-23 @ 23:12:05
URL: http://bojana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0