Proactiv Clear Skin


Jag har funderat i flera månader och funderar fortfarande än om jag ska köpa den här produkten? Det stod visst "10 miljoner nöjda kunder världen över kan inte ha fel!"

Och jag har även sett på Tvshop och det visade några kändisar som hade den här produkten. Det fick mig tro att det verka kan stämma bra. Produkten får hy att bli vacker!


rov
Jag gillar inte min egen hy och jag känner mig naturligtvis ful. Vad skulle ni rekommendera? Ska jag köpa produkten och värt att prova?

Kommentarer
Postat av: jossan

min storasyrra har använt dom förut i en period men bytte t dermalogia, eller vad de nu heter? :) de verkar som att dom är bättre än dermalogia.. men du kan alltid prova, för alla har olika hudtyper, så dom kanske passar dig bättre :)

2008-06-24 @ 00:20:40
Postat av: cecilia

Hej. jag funderar också på testa dessa produkter.. är så lessp å min hy, så jag börjar nästan bli desperat! :) Har du övervägt att köpa dessa eller? /cecilia

2008-09-10 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0