låååve smallville.

SUPERMAN ! clark&lois har jag sett alla avsnitt & nu väntar jag på smallville säsong 8 som kommer nu på höst. Tokig längtar som fan! Det är något med kraftig som gör att jag dras till stålmannen:) ett av de vill jag  kunna flyga också... vem vill inte?:D

smallville

Smallville - Clark kent så fanimej läcker. Egentligen tycker jag att han är ful men på något sätt tycker jag att han är söt & läcker. :) knas, va?





 
Annars så tittar jag inte på tv lika mycket. Jag har inte sett tv sen jag kommit hem från Örebro. Hade annat att göra och min tv kabel är urfunktion ibland så det är irriterande. Tittar istället på filmer från tankafett... ngt bättre iallafall.

Två dar kvar till STEP UP 2 in THE STREET ! Har bokat biljett till söndag. Skulle vilja gå på fredag men Jenna jobbar  sent & sen vill hon festa. Det får bli på söndag. Det gör inget, bara jag får titta den snart som möjligt! :D 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0