Ett varm te.



Jag har inte druckit teet på jätte länge. Imorse när jag vaknade och ville sova en stund till. Sen tänkte jag... ska jag slösa min dag på att sova? Lika bra gick jag upp och tog en het dusch. Ångrade mig inte att jag vaknade tidigt. Jag brukade dricka vatten eller juice till frukost Mina föräldrar dricker alltid teet på frukost. Jag tyckte absolut inte om det. Tyckte bättre om att dricka teet på mellanmål. Men annars var det ett tag sen jag drack, så jag tog teet, med vanlig smak (har inga smaker här hemma) på frukosten. Gott, tänkte jag! Vad jag har gått miste om!



Borde dricka mer teet på myskvällar (:

teet

























Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra dag :)

2008-06-18 @ 00:14:58
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Melli

jag drack te varje kväll på vintern, men nu dricker jag ibland pga varmt på sommaren, men annars dricker jag på myskvällar och samtidigt kollar på teve :)

du måste hälsa på mig och vi kan koka te tillsammans och sätta oss framför teve med snacks och teet :) vore mysigt :)

2008-06-18 @ 01:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0