Du har någon som beundrar dig ...



Jag hade mardröm inatt där jag bråkade med Liikis, på grund av att jag inte ville visa mig danssteg som vi har en viktig uppvisning den dagen. Jag vägrade och hon blev så klart ledsen & arg eftersom jag förstörde hennes dröm?? Men var det inte min dröm!?! Jag som vill dansa? Men så bråkade vi tills min mobil väckte mig så jag vaknade och tänkte  - lugn det var bara en dröm!


Jag skulle till jobbet och letade efter min mp3. Men nähe, jag har helt glömt bort min hörlurar i Örebro! Fan heller! Hur ska jag klara mig hela sommaren? Äsch, får väl & försöka hälsa Örebro så snart som möjligt & hämta min älskling hörluraren. På vägen till jobbet tänkte jag bara på Jennifer Lopez. Kunde inte sluta & tänka på henne. Vet inte varför det dök i mitt huvud bara så där. Hon är bara så vacker! Jag älskar hennes låtar! Hennes dans, hennes skådespelare, hennes underbara bilder - hela enkelt henne!

På jobbet hörde jag hela tiden en av hennes låt waiting for tonight i mitt öra - som tinnus. Härligt! Jag beundrar henne verkligen, även om jag inte känner henne. Så är hon ändå min idol, oavsett vad

jlo


JENNIFER LOPEZ




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0