WHAT HAPPENED? !


Min söta dummer tappade bort sin mobil den 24 juli vid sju tiden och hon var på väg hem från vällingby med buss. Idag, den 25 juli, åkte jag med buss från abrahamsberg till jobbet på morgonen. I bussen hittade jag en mobil som jag tyckte var lik den som min dummer hade. Jag smsade och berättade att jag hittade en likadant som hennes mobil. Men samtidigt tänkte jag hur kan det vara möjligt, en dag har gått? Mobilen skulle hamnas någonstans, långt bort härifrån kanske.

Men äsch, jag slutade jobba.. gick hem och ladda mobil. Tur att min laddaren passade med mobilen. Men jag kunde såklart inte vänta på att mobil skulle vara laddad. Nyfiken på den borttappad mobil, haha! Tog lillebrors simkort och satta in den. Lillebror ville ha denna mobil. Men äsch jag bad honom kolla på bilder, ksk det skulle finnas där. gissa vad!

Han såg en tjej som nästan var naken, hon hade bara bikini på sig haha :D Han visade mig. & GISSA igen! Jag hoppade ur en rullstol! DET ÄR MELIHAT!! Det är hennes mobil!! Jag skrattade också samt så trodde lillebror inte på mig. Jag tog mobilen och kollade efter flera bilder, SÅKLART DET ÄR HON! Bror såg närmare bild och förstod att det va min kompis. Haha, sen skrattade vi ihjäl oss! Hur kan det va möjligt? Att det skulle vara jag som skulle hitta mobilen? Å, nu skulle hon snart säga - fan du räddade mitt liv! eller något i den stilen :D Jag kan bara fortfarande inte fatta. Hon har rena turen!

Dummer - är du lyckost nu?:D


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA shit, vilken slump! och tur att just du hittade mobilen, och ingen annan. haha.

2008-07-27 @ 19:28:29
URL: http://bayswater.blogg.se/
Postat av: dummer

jaa, herregud!! det var inte helt möjligt, men det var mycket mycket tur att du hittade min mobil. och ingen annan märkte den, men någon måste ha märkt den, men ingen någon tog den. det har gått en dag så jag fattar fortfarande inte.



tack för att du räddade mitt liv, hehe :) mycket glad att jag fick tillbaka min mobil. :)



pusspuss, min dummer



2008-07-27 @ 21:43:52
Postat av: Bojana

Shit, vilken tur! tror ödet försöker säga ngt ;)

2008-07-27 @ 21:53:38
URL: http://bojana.blogg.se/
Postat av: jossan

haha rååå mirakel max! ;) skönt att du hittade den så du kan känna dig som en hjältinna hehe :)

2008-07-30 @ 19:05:07
URL: http://enkeliii.blogg.se/
Postat av: isabella

hahaha så coolt ;)

2008-08-01 @ 01:10:23
Postat av: Maddie

hahaha otrolig händelse :D

2008-08-06 @ 19:12:12
URL: http://enmadeleine.blogg.se/
Postat av: pernstam

men uppdatera sötnos!!

2008-09-05 @ 10:59:03
Postat av: RosaCecilia

ja, melihat berättade det för mig. Det var liksom mirakel! :) ses på fredag! det kommer bli röjt som fan! ;0 !

2008-09-11 @ 11:19:29
URL: http://www.metrobloggen.se/rosadocecilia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0