off blogg i ett tag...

Jaja, nu har jag ingen data. Lånar Beas just nu & det är en lång historia om att varför jag inte har datan därhemma. Eller jo, jag ljuger så bra! Lillebror har men äsch, den suger! :D men men kommer att skriva blogg när jag kan...ok?



Tider har gått så fort! Har haft det ba härligt & kuuul! träffade vänner & gjort en massa saker, det va häärligt åtminstone ;P så idag blir det hemma hos Bea igen & speela .. ni fattar nog, Ba att kolla Beas blogg :D som ni vet nog har Bea shoppat. Men inte ba hon;P Jag har köpt en livs dyraste jeansbyxor. Har aldrig spenderat så mycket men herregud!Kunde ba liksom inte låta bli & köpa nu när man har blivit så KÄÄR i den! d kan jag loova er.  Hur mycket? Får bli min hemlig, å några till som visste redan. :D

idag - fyfan! jag blev raggad :D haha, bara du som vet, Bea! so fun! Omogen ?;P Haha ehm men han fick nog nobbad. Åå stackarn :P



Kommentarer
Postat av: Flickvännen

grr.. blogg off? grr. jag som börjar aktivt läsa bloggar!

2008-07-12 @ 23:15:36
URL: http://thethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0