no rubrik





Det känns inte som sommar. På bilden kändes det verkligen sommarkänsla! Bilden är tagen från Zakynthos, Grekland. Det var soligt där & sommarkänslan. Men gud, vad jag saknar sol & värme! Vår, höst, vinter & sommar skulle jag annars välja sommaren. 

Men iallafall igår hade jag haft det väldigt mysigt hos ängeln med vänner. Spelade spelkort, skratt & en massa... låååve! Kunde inte ladda upp bilder från igår. Ängeln tog m kameran t landet. Grr! 




P.s förra inlägg - åja, jag märkte det hos andras dator, bilden på mig som jag gjorde i hemsidan FUL! :D
äsch, kan tänka mig att ni tyckte det var för mycket smink.
Här i pappas bärbardata syns det inte.. nog sagt om det.  

Kommentarer
Postat av: Maddie

Åhh!! Sommar <3 och förresten, vad sa jag?! Du passar jävligt bra i page ser jag, likt rihannas frisyr typ. Tror att det klär dig sjukt bra..:D vågar duu?!?

2008-07-08 @ 22:50:51
URL: http://enmadeleine.blogg.se/
Postat av: Julia

dreglar över bilden. den e ...... sååå underbar, vacker och härlig! DU.. måste säga att du e jäkla snygg i denna klänningen o skorna!

2008-07-12 @ 23:02:18
URL: http://thethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0