nolife?


* Åå , idag ä en fredag & d blir party som vanligt :D Inflyttningsfest Nicoles & Isbelles  - d blir KUL!

* Sitter i datan i skolan. Har precis gjort krispsykologi prov nyligen.. vet inte om det gick bra. men ja hoppas det iaf... 

* Två brudar ska sova hos mig över helgen , d ska bli kul :)

image99

 
* jag verkar va besatt av JLO .. fråga inte. Så fort ja ser nån bild av henne tänker ja för mig själv - DÄR ÄR JLO, DÄR ÄR JLO!  hon är ksk min förebild :)

* Jag har en "sjukdom" egentligen inte riktigt sjukdom. jag bara påstar det men så här ä det : när jag skrattar kan det va innebär båda ledsen eller glad. Ni som känner mig mest, vet hurdan jag är. jag vet inte varför jag döljer min sida, genom att skratta istället för att visa hur ledsen jag är. det kan va bero på min bakgrund.. tyvärr vet jag inte varför. ... orka snacka mer. 

* Jag bryr mig inte om vem sjunger - bra eller dåligt. d är viktigt att hur ja gillar deras låt å deras bas... ofta d är dåligt men ja råkar gilla bas. så enkelt ä det :D å ja ä så tokigt i musik . dont ask me.  i fredags va jag på klaras å ja dansade hela dan , utan att vila ut mej. Går ba inte att vila, för man vill ba mer å mer å mer.. d är en härlig känsla!  
Of självklart ja gillar många artisar också - tex jlo, rihanna, neyo, chrisbrown, michael jackson (ni som askyr michael jackson bryr ja ej , enligt mig e han fortf den bästa!) osv osv ... och ja funderar på att börja dansa i nån grupp. jag menar, jag älskar ju dansa? varför vänta? hm, jag är för lat att söka, haha! men varje gång ja ser någon dansa i MTV och jag bara dreglar å önskar ja vore va där. jag har velat det sen många år sen? skärpa mig jiin! fixa det, vetja!!! 

* Jag tänker just nu på Hjärtat :) längtar tills hon kommer hit nästa vecka . ba hoppas att hon ej inställd det. För annars :(

* ja, va menar m nolife ? d ä för att ja har ingen att skriva i rubrik - hahaha! men nu ska ja lägga av att snacka barnsliga saker.  


Kommentarer
Postat av: tea

haha..du e för söt:D

2008-01-21 @ 23:48:16
Postat av: Askungen

Hon med farliga kurvor!

2008-01-24 @ 10:54:05
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen
Postat av: Antonia

Hon är vacker som fan.. men om jag ska vara ärlig så har hon blivit tråkigare med åren gått.. som Isabel sa, hon har riktigt farliga kurvor.. en kropp bör alla kvinnor ha!

2008-01-28 @ 14:54:43
URL: http://www.metrobloggen.se/antoniachic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0