min & claudias

 



Yooo ! Ifredags hade jag inflyttningsfest plus Claudias försenade födelsedagsfest hemma hos mig.


Skojigt det blev! Claudia förväntade sig inte att vi skulle fira henne med. Hon kom sent till mitt hem medan det var mycket folk här. Bea & Melihat hjälpte till att ha koll på Claudia, så att hon inte skulle komma tidigt. Folk kom hem till mig. Vi väntade på Claudia som skulle komma. Då ringde hon på dörren och vi gratulerade henne medan hon inte fattade vad som pågår. Haha! Vi berättade att vi fira för henne med och hon blev superglad!






Vi hade 4 leker.



Hon skulle gissa vems personligheter det var - hon drack i alla fall 25 klunkar för hon gissade inte rätt.








Claudia hade banden på hennes ögon och hon skulle röra vid elva personers rumpor och gissa vems det var- hon missade alla förutom två av dom. Hon fick 45 klunkar för det.



Vi lekte moped i stolar. Claudia följde mig varje gång var jag körde höger, vänster, uppe, ner... Så fort jag försökte stå, följde hon efter mig och Gabriel gav dit ett blöt papper på hennes stol. Så fort jag satt ner igen, följde Claudia efter mig och hon satt ner på ett blöt papper, hahaha !



Claudia luktade på Madeleines rumpa, fast det var armar när hon tagit av banden var den rumpan Fast hon påstod att hon har inte ens rört den än :D



Jag öppnade presenter  som jag fick - TACK till er sötnosar!
& TACK för ni kom <3 



Sedan var det dags dra till KLARAS! Jag dansade loss och det va HÄRLIGT- vilken kvällen!


 

Hoppas ni har haft skojigt ifredags! <3 

Kommentarer
Postat av: Antonia

Åh det såg ut ni hade verkligen kul! :P fina bilder på er alla söta flickor!

2008-01-15 @ 00:58:16
URL: http://www.metrobloggen.se/antoniachic
Postat av: Meli

Gumman, jag hade kul på festen ifredags. Tack för det.:)Miss you! Kisses!

2008-01-15 @ 18:24:23
Postat av: Maddie

Tack detsamma, det var roligt ;)

2008-01-18 @ 00:11:04
URL: http://enmadeleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0