Kisse


Så är man tillbaka i Örebro igen. Trist. Så ä det m livet. Tar student 2009. Kommer jag att vara orka? Don't ask me


Jag hade två UNDERBARA jourkatthem Elvin & Belle (kattungar). Jag döpte inte namnet, utan jourkatthemmet som hade döpte kattungar. De bodde hos mig i en period. Nu har Elvin blivit adopterat. Vilken är bra! Är glad för Elvins skull och Belle får stanna hos sin bror - Elvin, tills någon annan vill adoptera Belle. (De är syskon) Mmm, jag saknar de!! Hoppas de har det bra där borta. Ska alltid komma ihåg er <3


Men så här, jag har fått två nya andra kattungar - de ÄR RÄDDA! Aah, d va första gången för de. De kände sig inte hemma än, så därför. Men nyligen har de börjat tycka om mig -well! Jag gosade med ungar och de tyckte om det. Härligt! Tror ja kommer bra överens med ungar...


Hela mitt liv har jag velat ha en katt. Men mina föräldrar gillar det inte. Suck, så jag får skaffa en katt eller två (kanske tre) när jag har en lägenhet som kommer att vara "fastboende" (vefan hur man stavas). Bor tillfälligt i Örebro just nu, eftersom jag studerar. Så jag hjälper till att vara ett jourkatthem och räddar andra söta katter genom att bo hos mig.


---


Yoo - snart e de jullov slut. Vad ska man göra? Jag måste söka sommarjobb. Hoppas jag hittar ett jobb under sommarlov. & sen är man nog sugen på att resa utomlands? Nå, jag vill gärna t ett VARMT LAND! Faaan, vad jag längtar! Bäst att inte förväntar sig alldeles för mycket? Kanske man blir besviken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0