:D


 

Yo !


Jag har beställt en sko som kostar bara 99 kr! 



D är ingen speciellt m skor. Men det är billigt i alla fall och jag vill så klart köpa den eftersom jag inte har någon neutral pumps. Här får d blir den första vanligt pumps.


Jag längtar nästan vecka - Nicki & Isbelle har inflyttningsfest (:

Sen helgen efter denna kommer Hjärtat hit t Örebro! :D looooove ! Å sen är det dags för mig att dra till Finland den 2 feb - orka bryr er (:



Oh my god ! I can't believes! He is hot. Chris brown - såklart ! Hans dans, hans ögon & hans leende ! Oooooh !


Kommentarer
Postat av: tea

fin skor..var beställde du?ses nästa helg;) puss

2008-01-13 @ 03:07:02
Postat av: tea

fin skor..var beställde du?ses nästa helg;) puss

2008-01-13 @ 03:07:28
Postat av: Laavely

skorna e exakt likadana som jag har! :P
ellos lr hur? ;)
fast min kostade 299kr :P

2008-01-16 @ 21:56:00
URL: http://laavely.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0