2008


Åfan, vilken igår kväll! (071231/080101) Jag har så jävligt roligt m brudar. Ni är så härliga! Vi åt en massa god mat - förrätt, middag å efterrätt. Alla drack å hade det mysigt plus HÖGT MUSIK m sköön bas. Brudar kände sig varmt hjärta välkommande i mitt hem, d glädjer mig.








Vi drog t slussen - vilken kväll! Jag blev så chockad när jag såg en massa folk där. Trodde inte på mina ögon. FOLK VAR GALNA Å VILDA. De krossade varandra och folk ramlade... till och med föräldrar tog med sig barnvagn! Helt sjukt! Hur kunde de våga ta m sina egna barn? Skulle ALDRIG göra det om det va min egen barn!



Jag har aldrig sett eller upplevt det. Första gången jag var med vänner på nyåret, det va härligt! Vill göra om det igen! <3






I slussen väntade vi på midnatt - nya året kom - 2008. Men folk har i alla fall börjat med fyrverkeri tidigt. Det va helt sjukt... raket kom åt folk! Folk var sjuka i huvudet! De gladda åt när raket kom åt folk. Jag var säker på att många folk blev skadad den dagen. En kille som hade raket. Han försökte slå den mot väggen... som tur hann jag såg vad han gjorde med raket.  Jag försökte skynda mig och ta vänner därifrån. Då var vi på väg därifrån men då raket smällen mot en rejält i väggen. Antonia fick en små skadad i knä. De var bara skråma. TUR!  Hur tänkte killen egentligen? Han skrattade åt det! Fyfan !


Sen kom d andra raket, vi försökte springa. Jag följde efter Claudia, men då fanns det en andra raket... det började hålla på att smälla men då backade jag ur istället för att springa vidare (magkänslan) och då kom raket smällen förbi mig. Herregud, min nya halsduk räddade mig! Men den va ba små sönder å ja fick en kolsvart under hakan & hakan, det kändes brinna som att försöka ta ur min hud, det gjorde jävligt ont! Därefter fick jag skråma under hakan. Fyfan, om jag inte hade backat ur... så vad kunde ha det hänt? Folk var helt sjuka, så enkelt är det.


Vi skålade champagne i midnatt och det var en massa fyrverkerierna, det var så härligt att se på och veta att 2008 har börjat komma.

Nyårslöften - att inte ät godis i ett år förutom choklad.

Att söka sommarjobb!

Åka utomlands !





Vi drog t krogen istället för att va hos Antonia efter slussen. Vi va sugna på att dansa loss, så vi gick dit. Jag har så haft det KUL! TACK BRUDAR!



Det kommer att bli minnesvärt m härliga brudar. Vi snackade en massa saker som var roligt och hela igår kvällen. HELT UNDERBART & sjukt! Haha... 


TACK t Antonia, Claudia, Jia, Mae, Nicki & Tea  för igår. <3


 mae fattas...

Kommentarer
Postat av: nissen

söttu ;) jag glad att u haft en bra nyårsafton

2008-01-01 @ 17:10:33
Postat av: jennifer

Tusen tack för igår.. :)
det va riktigt mysigt.. :P

2008-01-01 @ 17:36:46
URL: http://chienne.blogg.se
Postat av: rosacecilia

Hej hej. det var ett tag sen. Kika in o säg hej på en klasskamrat från middle scholl, ofcourse. Oj, vad ni alla ser bra ut på bilder! Sweet chicks må jag säga. ;)
Den på slussentorget rekommenderade jag er i sista år på grundskoletid att inte gå dit på nyår om man inte gillar sådant. Men i stort sett hade ni haft super nyår. nice. hoppas allt bra med dig annars. smack puss på din näsa

2008-01-04 @ 19:02:42
URL: http://metrobloggen.se/rosadocecilia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0