vill skrika.

Herregud! Jag var hos Claudia och vi skulle laga mat tillsammans. Jag kollade min mobil precis innan jag skulle lämna mobilen på köksbordet. Mobilen var som vanligt, det skulle vara som då jag använde mobilen i några veckor. Jag fick ett sms, läste och svarade. Sen tänkte jag inte på bakgrunden - ett självklart för jag är så dåligt på att märka. Jag märker alltid sent. Haha! Jag tänkte visa för Claudia bilder från min mobil. Jag klickade på bilder det dök inte. Jag blev lite ... hm rädd kan man säga. Sen skyndade jag mig och kollade efter kameraalbum ngt sånt och bilder FANNS ingenting! Jag blev lite chockerade men tänkte sen - jiin, ta de lugn. Det blir bra snart igen, tänkte jag. Det var ingen idé att skälla ut Claudia för hon rörde ingenting eller om jag skulle få utbrott men för vad? Jag kan inte skälla eller bli arg, på vad? Mobil är mobil?  Ja, bilder var borta! Bakgrunden också, varför har jag inte tänkt på det efter jag smsat en viss person? Gud! Jag satt ner och berättade för Claudia. Hon trodde först inte på mig men sen började hon bli irriterande eftersom jag stirrade på henne, som om jag vill SKRIKA men höll mig lugn. Hm, vad kunde jag göra? Jag stängde mobilen och öppnade igen... Det fanns fortfarande inte kvar. Jag visste helt enkelt inte hur det kom sig....


bea : omogen jävel (hon menade min photoshop) och nu tänker jag värre omogen mobil jävel, hela mobilen trots det är en ny mobil k770i och vad fan! Hur gick det egentligen? Jag rörde ingenting. Såg den va bra förut tills jag fick ett sms. Var de hon som trollade bort mina bilder? Omöjligt! Bea! du skulle ksk inte ha sagt det, alltså omogen? ;P


Nu är jag nog lite lite lite ... ARG finns kvar inom mig. Man vill bara kasta mobilen men tänk om jag sönder den och ångrar mig senare?  Helst inte .. men HERREGUD!







Krissla - du är saknad! Hoppas du har bra där borta. Jag tänker på dig...


Kommentarer
Postat av: Claudia

Det löste sig ändå till sist : ) Nu kan du visa mig nåt som du ville igår.

2008-02-27 @ 11:37:14
Postat av: Sofie H

Har du kollat om minneskortet sitter i ordentligt? Om nu du har ett.. :)

2008-03-10 @ 19:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0