soft...


image133image134

Idag var jag med några friends och vi spelade lasergame. Åh vilken nolla jag var. Men det var första gången för mig - inte konstigt att jag var en nolla, haha! Men det var rätt roligt! Det skulle ha varit roligare om vi var fler än 6 personer. (vi var 6 personer, då) en av de slog oss men ... efter att vi spelat lasergame fick vi spela dansstegs spelet gratis - eller .. vet inte vad det heter... på bilden kan ni kanske förstå? Och det slog jag alla på ;) lite skryt från lilla mig ..härligt ! gud för fan - GE MIG SOMMAR! Jag behöver verkligen det !


Igår tittade jag på en film som hette The Game Plan med The Rock. Det var ett tag sen jag såg en komedi film. Jag skrattade och njöt. Filmen var så bra!


Kommentarer
Postat av: follin

vi vann ju :D

2008-02-21 @ 15:39:25
Postat av: jiin

jag syfte på malins poänge ;)

2008-02-21 @ 15:53:01
Postat av: Jenna

åh va kul . jag älskar lasergame !! haha men jag går alltid in i väggarna.. det är så mörk haha

2008-02-21 @ 16:37:47
URL: http://jeennz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0