one day...

image111


Topmodel visade ikväll. Å vad längesedan man såg topmodel. Härligt att bara tittar på serien. Jaslene! Hon visade kort scen i Topmodel - hon vann topmodel säsong 8. Vackra hon! Tack vare henne hette min blogg jichacha. För första gång hon presenterades för domaren och hon spelade chacha och det gillade jag direkt... jag har inte ens slutat tänka på CHACHA.. va tvungen att heta det :D



Ja - IMORGON ÄR DET ALLA HJÄRTANS DAG! Ngt speciellt kommer det hända? Don't know. image113










Stockholm i en hel vecka - härligt. Jenna kommer och hälsar på mig nästa helg! Har saknat dig, gumman  ... orka till kurdfest så jag avstår, jenna.


Ja, ni ... ang norden i plus om varför jag reste till Finland. Orka förklara (; men vi åkte dit för att träffa norden i plus, exempel danmark, finland och norge. Man träffade de och lärde känna de. Man gjorde också kul tillsammans, tex aktivitet som ni säkert såg på hemsidan.  Nog var det ... antonia?:P



Jag vet att jag är dåligt på att uppdatera nu för tiden. Det beror på min data- som ÄR SKIT KASS! Kunde inte uppdatera plus jag har en massvis att plugga. Efter plugget vill man inte visst sitt vid data utan att gå ut och vara med vänner, eller hur ?


Vänner - ni förgyller mitt liv




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0