colors...

Ledsen att jag inte har haft tid med att blogga. Jag ska försöka skärpa mig. Men har ba mkt å göra så det är lite svårt med att ha tid för data. 

Jag va borta i en vecka i sthlm - å det har va TOPPEN VECKA! Sthlm LOOOVE! :) Längta tills jag tar student (nästa år 2009) bläää ! 

image135

Bilden- det är vacker med färger och det lyser. Jag har svårt färgkläder på mig men jag försöker tycka om färger och hitta färger som passar mig. Det är dags för färger, eftersom sommar närmare sig och jag kan bara inte ha svart eller vit. - Det är dags, jiin!!  


image136

Jag råkade såg en bild här och jag bruka tycka om Olsen, för de är vackra och fina på sitt många olika sätt. Men just den här bilden, faller jag! Kom och titta närmare - är inte bilden wow?


Jag vill ha en sån frisyr som hon - supersnyggt! Jag har tjockt och tungt hår. Lågt pannan och lagom långt, inte som hennes men.... Det är svårt att fixa sån som hennes frisyr. En dröm att kunna ha en frisyr som hon ... GRR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0