alla hjärtans dag igår...



Å, beundraren kom och överraskade mig igår med rosor & en present. Han har verkligen lyckats få mig att rodna och bli KÄR! Yeah, vi åt, och det var mysigt med tacos och prinsess tårta. Kunde inte visa bilder, eftersom jag är i Stockholm just nu och skriver bloggen medan bilder finns i datorn i Örebro...


image114


Härlig stad - Stockholm. Ska verkligen njuta här i en hel vecka!


N i n a      s k y


 

image115


http://www.youtube.com/watch?v=0pVgfa57x1s


Det är en gammal låt som heter "move your body" som jag aldrig tröttnar på. Jag kan lika gärna lyssna på den i en hel dag... lyssnat den i en timme på tåget idag. =) sköön!




Nu är jag sugen att ha adidas- byxa och tröja... som jag såg idag på en tjej som hade på sig klädde i skolan och jag blev kär i den... jag tänker söka dansskola snart så då vore det bra att ha balla kläder! Sugen på att ha ett par baggy byxor. Har letat efter den i ett tag men hittar inte någon som jag blir förtjusand i. & BAMBOO ÖRHÄNGE! Ett måste att ha :D Tänker på det ofta nu... och lite underkläder, kanske (: 


Nu softar jag m lillebror framför teven - vi båda har tråkigt och vi funderar på att se på några bra filmer men vet inte vad... suckar! Föräldrar är hos mina kusiner... och det är faktiskt rätt skönt att va utan föräldrar - hela huset för mig själv plus lillebrorsa (jävla småbröder).



baybye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0