COMEBACK?

Inte än! Jag har jullov nu, så jag uppdaterar tills lovet tar slut. Men bättre än ingenting? Det var till vissa, som längtar efter  min blogg. Här har ni, sötnosar. =D  Särskilt Bea, som bara tjatade =D


Som vissa vet redan, har jag börjat med basket ... IGEN! Hur kul är det? Hur blir det med streetdance? Jag sysslar fortfarande med dansen (just love it) och nu basket. Tränar inför den Em20! Inte säkert att jag blir utvald. Men jag tänker absolut inte förvänta mig för mycket... tänker bara utveckla mig med baskets teknik & så, ni fattar =D


 bilden togs innan dansuppvisningen.




Igår köpte jag ett par basketsko and1 och basket killshorts samt en keps! Alla blev så billigare! Måste bara tacka BEA! Hon tog mig till en butik som var skitiga billigare! Jag måste BARA dit igen & köpa en massa sportkläder, å läckra klädplagg finns där! Tränade idag tipoff basket i 5 timmar! HELT UTMATTAD! Men det var härligt, för jag ville utmana mig genom att lära mig saker & ting, att kunna klara som en basketspelare! Jag var f.d basketspelare; P det var längesedan, kanske är det inge idé att ta upp detta gamla nyheter. Hihi =D Jag börjar igen, för jag tycker om att syssla med basketboll. Likaså som dansa, så älskar jag att röra på mig och dansen är passion, helt enkelt!




Tack Madeleine (kombo) för jag fick rörpärlor julklapp av dig! Tjuvstart m julklappen, fniss. Äntligen kan jag syssla med örhänge! Har alltid velat göra egna örhängen med annorlunda, och det blev så pang fin! Kanske är det barnsligt för er men enligt mig ä de något annorlunda! Sofie, nu äger jag de! =D U knows  what I mean.

 ett exempel på örhänge, som jag har sysslat med fr rörpärlor.




Må jag säga, livet ä bara för härligt! Jag tar dagen som kommer, och det fungerar bäst. Tro mig, boys&girls.  PEACE


Kommentarer
Postat av: gullungen

finally, finally gullunge!





sweet sweet inlägg verkligen! <3 dig pi, gullunge! så himla rätt. att man bara tar dagen som den kommer och sedan göra det bästa utifrån det :)

2008-12-21 @ 00:09:22
Postat av: Maral

Äntligen och härlig! Great, fortsätt med det!

Postat av: Melly

Äntligen, du har uppdaterat! Jag har saknat din blogg. Du skrev ett härligt inlägg! :)

Ja, jag vet. Jättekul att du har börjat spela basket! Berätta mer när vi ses :)

Cool örhänge! :)

Vi ses snart! PUSS

2008-12-21 @ 00:10:28
Postat av: Malin

har saknat att läsa dina uppdateringar! ;)



och va, har du börjat med basketen, utan att säga till mig? fy! ;) du vet ju att jag också vill hänga på :p vore helnice om du kom in i EM20, det är aldrig försent, bara att kämpa :) Saknar dig, ha ett härligt jullov! puss!

2008-12-21 @ 11:37:44
URL: http://bayswater.blogg.se/
Postat av: isabella

meeeen va fan saknar dig redan, å jaaa du spelar sött basket hihihihi de gör mig bara glad, ååå va ja älskar basket herregud idiot

2008-12-21 @ 19:41:51
Postat av: Anonym

härligt! :)

2008-12-21 @ 23:11:55
Postat av: Maddie

snyggaörhängen du gjort som fan :D impad, måste göra då likadana ha ha, fast i svart eller rosa! :)



och kör bara på med basketen, i thinking for u! Puss puss

2008-12-22 @ 13:05:23
URL: http://enmadeleine.blogg.se/
Postat av: fifia

älskar första bilden på dig!

oh det blir spännande när du börjar basket nu ;) gogo

2008-12-23 @ 19:13:12
Postat av: fifia

älskar första bilden på dig!

oh det blir spännande när du börjar basket nu ;) gogo

2008-12-23 @ 19:15:21
URL: http://headachee.blogg.se/
Postat av: Alina

GOD JUL! :)

2008-12-23 @ 19:16:27
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: åsa

åh söta örhängen! me like xD



go go med basket, vill du det här så fixar du det!

pusspuss

2008-12-24 @ 23:25:07
Postat av: larissa

herrekuk välkommen till vår basketvärld säger jag bara. det händer mycket där ! <33 hiihih



men skojskoj ser fram emot att lira basket m dig!

2008-12-26 @ 02:21:26
Postat av: Askungen

Ballt kort där på dig

2008-12-26 @ 22:21:53
Postat av: hjärtat

Fin kort på dig, du såg ut som en riktig dansare och du ska fortsätta med det, thats you!

Låter kul med basket py :D



Coola örhängen du gjort, wow

<3

2009-01-04 @ 14:55:08
URL: http://fairwhouncover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0