Var är min fjärrkontroll?



Nästa 5 veckor har gått och jag har fortfarande inte hittat min fjärrkontroll. Har letat överallt, inne i luckor, under soffan/sängen, garderob, i toaletten ÖVERALLT. Är det verkligen att jag har blivit dum som misstänker att jag råkade kasta i soptunn? Om jag hade gjort det, så varför? Det är verkligen jobbigt att gå till tv från soffan och byta kanaler. Som tur tittar jag inte mycket på tv på grunden av pluggande och vänner. Men ärligt, så saknar jag ha en fjärrkontroll... var är du, sötnos? Dig behöver jag verkligen!


Kommentarer
Postat av: pernstam

hahaha skratt!

2008-04-10 @ 22:49:13
Postat av: Sofie

I know, snackade med Bea så berättade hon att du hade en likadan. :)

2008-04-11 @ 10:10:01
Postat av: Claudia

Du eller dina katter har nog lekt/slarvat med den (: Du kommer och hitta den snart förr eller senare.

2008-04-11 @ 10:29:55
URL: http://strawcream.blogg.se
Postat av: Steffy

Asg.... Bara att gå till Clas Ohlson o köpa en där, de har massa bra billiga fjärrkontroller... Hur svårt ska d vara? ;P

2008-04-15 @ 10:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0