under helgen.

Äntligen lite surfa. Alltid helger är det alltid något att göra. Ja! Man ska absolut inte vara hemma framför tv eller datorn. Därute väntar ett liv på mig... och så har helgen varit underbar. Tack boys & girls!


image222


Jag vaknade idag och jag drog upp gardiner, solen sken på mig. Åh härligt väder tänkte jag. Jag gick ut balkongen, det var varmt. Ringde T-syster och bad henne plugga ute med mig. Det tog en tid tills hon var klar. Under tiden var jag i balkongen tills hon kom. När vi var ute, var det lite kyligt på marken än på balkongen. Äsch, jag njöt lite i alla fall. Brorsan kom och mötte oss. Vi snackade en massa så jag glömde bort att plugga. FY jiin!


I torsdags gjorde jag Melihat sällskap och kollade vårjacka till henne i stan. Jag hittade en rea byxa i Gina Tricot som jag inte kunde låta bli och köpa. Lite stor var den men den inte fanns mindre. Bad kassören att lägga undan den och jag fick inte. Gick ut och ångrade mig... Gick tillbaka och bad henne snälla och förklarade att jag skulle få pengar i fredags. Jag var säker på att jag vill köpa den.


image224image225

Ifredags skyndade jag mig till stan och köpte byxa och några söta hotpanters + string.  Fixade mig till Jacobs 20 årsdag fest. Jag kunde inte veta vad jag skulle ta på mig... så jag bestämde mig och tog på mig som var annorlunda - baddräkt, baggy byxa och ytterplagg =)




Lördags var tjejer hos mig och vi hade mysmys! Vi hade en massa att prata om, allt och tiden gick alldeles för snabbt till kl 3 på morgonen. Värt! Tackar <3



Kommentarer
Postat av: Maddie

Tack detsamma sötnos, det va så mys!

2008-04-21 @ 00:42:25
URL: http://enmadeleine.blogg.se
Postat av: Sofie

Digga byxorna!

2008-04-22 @ 01:11:29
URL: http://rivenvitchoklad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0