Smärtan.


image237
Herregud, aldrig mer ska jag hoppa tio meter högt ner till vatten! Idag på skolans lektion hade vi livräddnings övning och när vi var klara. Då ville jag prova och hoppa tio meter. Eftersom en kille hoppade och verkade inte ha det problem.  Jag gick upp och kände mitt hjärta slog och min mage krampade. Jag pratade med en tjej som jag kände och hon lovade att hjälpa mig om det hände mig något. Ja, jag har inte hunnits se vatten innan jag hoppade... ville inte se. Om jag hade sett kanske hade jag aldrig hoppat på grunden av krampen mage och ont i hjärtat.


Men till slut hoppade jag ändå - en gång för allt. Jag hoppade och trodde att jag gjorde rätt. När jag slog i vatten, gjorde det hela jäääävla ont i ben! Jag försökte simma upp och gav signalen till tjejen att hjälpa mig. Hon kom och "räddade" mig. Jag grät nästan, seriöst! Jag ville gråta men kunde inte... bara tänkte på min super smärta! Alla ropade och berättade att jag hoppade fel! Herregud jag blundade när jag hoppade. Därför visste jag inte hur jag såg ut när jag hoppade. Hela röd i bak lår. Jag kände mig lite lättnad och tänkte - det blir den första och den sista. Jag kommer inte våga göra det igen. Absolut inte.  

Efter hela röd förvandlad till blåmärke. Suck! Min lärare varnar mig att jag kommer få mycket smärtsam inatt. Oh my god... hoppas jag klarar mig. Jag är ju en stark tjej .



Sofie min älskling, min finaste människa på jorden ställde upp och ska köpa en sak t mig som inte finns i Örebro. Örebro ja visst, den suger. =) en kort jeans jacka. Det finns en i MQ - dyrt men läckert! Min dröm design men så dyrt så att jag inte kunde köpa den. Lite trist. Men ja! Tack söt du, Hjärtat! Hoppas d finns kvar imorgon när du kollar i efter jackan. Å hon kanske kommer på fredag - lycko!


image235

En sådan här vill jag ha - enkelt & tufft. Ska leta en likadant... den här är dyrt att jag får ångest. Ja, jag är pengångest :D Ska kanske resa utomlands med några underbara tjejer och då kan man passa på att shoppa därifrån. Därför är det bättre att inte köpa någon dyr här i Sverige. Snart jag till Sthlm, hoppas jag inte kollar efter affären. Annars köper jag en massa! Kan inte undvika!



Idag har jag haft skoj - bara en massa skratt! <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Stackaren.. fick ju sms av dig när du hade så ont, ajaj. Jag ska göra mitt bästa å köpa jackan. Puss!

2008-04-22 @ 00:06:13
URL: http://rivenvitchoklad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0