Oh ja, nu är lilla jiin back!


Min bror var här i några timmar för att hjälpa mig med min data. Alltid cepe! Ärligt, så önskar jag en helt ny data. Men det har jag tyvärr inte råd med, så jag får väl överleva.


Åh baby - älskade skor! Denna sko har jag köpt i Zara för en vecka sen, tror jag. Jag älskar denna skor just nu! Jag pi sugen på att köpa neon rosa skor, som jag inte kunde undvika att kolla dessa läckra skor i stan.  Ska jag?! Jag känner bara att jag måste äga ett par neon rosa skor. Är det någon idé att köpa ett par rosa skor?



Ointressant ämnen:


*Jag har underbara 4 katter här. Egentligen är jag jourhem för Lahja och Zita. Men två busiga pojkar är akuta och behöver ett hem i ett par dagar så jag ställde upp. Pojkar är söta! Jag förstår inte ... är alla katter lika så himla söta så att det inte finns några fula katter? Nu känner jag mig, att jag inte kan släppa två busiga pojkar. Det är så svårt! Men så är livet! Jag är jourhem och det har jag accepterat. Suck! 


 Lahja, Zita, Suzuki och Kawasaki


*Förra ämnena om "punkare?!Nä" det ska heta Harajuku. Nu vet jag i alla fall och det känns bra. 


* Igår åt jag ängelns goda mat och jag har insett att jag hade saknat hennes mat.  - TACK DU!

* Imorgon eller nån dag får jag veta om jag får ta Josefins lägenhet. Hoppas jag får den! Flyttar in 1 juni, annars. Hoppashoppas! Vill bara flytta ifrån Baronbackarna! Jag kan lika gärna spy nu om jag vill - här är fyfan! Mår illa!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Katter är söta :) Hoppas att du får flytta till Josefins lägenhet :)

2008-04-08 @ 10:49:43
URL: http://www.mujerguapa.blogg.se
Postat av: Sofie

Åh baby, vilka snygga skor! Nu förstår jag varför du lämnade tillbaka hm skorna, haha! :) Jag är så stolt över dig att du har ett jourhem, du gör nåt otroligt bra för katterna! Love.

2008-04-08 @ 19:49:07
URL: http://www.rivenvitchoklad.blogspot.com
Postat av: jennifer

så du har 4 st katter nu? härligt..:D det e nog livligt hos dig nu..:D funkar dom bra tsm?:D mysmys..får komma o hälsa på..:D

2008-04-09 @ 13:06:48
URL: http://metrobloggen.se/sveannifer
Postat av: Meellii

Fina bilder på katterna :) hoppas verkligen att du får josefins lägenhet :)

2008-04-09 @ 20:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0